26 oktober - VIP

Om man inte vill spendera for mycket pengar pa mat och dricka kan man gora som mig och Tina och bli VIP i en bar. Sedan var forsta helg i Brisbane har vi blivit favoriter i Down Under Bar och vi far numera inte bara ett glas vin gratis, utan hela flaskor champagne, middagar, T-shirts, insider-info och hjalp med att hitta farmjobb. Managern alskar mig och DJn alskar Tina; security och bartendrarna alskar oss bada. Det basta ar att vi inte gjort nagonting for att fa allt detta; vi har bara varit oss sjalva men tydligen tycker de att vi ar bra PR for baren eftersom vi ar "goodlooking regulars". Fran och med nu ska vi alltid lara kanna personalen pa stallena vi gar till!

Igar kvall kom var gamla van Holland till oss i Brisbane; Darwinfamiljen borjar aterforenas! Vi ska nu vara en vecka till i Brisbane, sedan ar planerna att aka till Stanthorpe, en liten hala ungefar en timme sydvast om Brisbane, for att vanta pa farmjobb. Tydligen maste man aka till ett hostel mitt i ingenstans och vanta pa att fa jobb, om man vill ha nagot. Vi hoppas pa att hitta nagot snart, jag maste anda forsoka fa nagon att skriva under mina papper men enligt kallor brukar det inte vara nagot problem sa jag hoppas att jag kan fa mitt andra ar har iallafall. Da maste ni dar hemma komma och halsa pa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0